Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania naszej strony. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

więcej akceptuję
  • pl
  • de
  • en
  • ru

NASI KLIENCI

O Firmie

Czym się zajmujemy?

MEDICAL-ELEKTRO jest firmą handlową.
Sprzedajemy urządzenia medyczne: używane, powystawowe, a także nieużywane. Mamy w swojej ofercie wyłącznie urządzenia markowe, których jakość została potwierdzona przez użytkowników. Nasza firma została założona w 2002 roku. Na początku działalności zajmowaliśmy się sprzedażą wyłącznie urządzeń stomatologicznych.
W roku 2005 rozszerzyliśmy asortyment o medycynę ogólną. Aktualnie specjalizujemy się w wyposażaniu sal operacyjnych. Sprowadzamy też sprzęt na indywidualne zamówienie.

Strona internetowa:

Nasza strona jest na bieżąco aktualizowana i zawiera większość aktualnie posiadanych urządzeń.
Przy poszczególnych urządzeniach znajdują się opisy mówiące o ich dostępności.
Pozostałe informacje znajdują się w szczegółowym opisie sprzętu. Zdarza się, że poszukiwane przez Państwa urządzenie stoi w naszym magazynie, a nie ma go na stronie, gdyż nie jest jeszcze przygotowane do sprzedaży, dlatego też prosimy pytać o sprzęt, którego Państwo poszukują. Wszystkie urządzenia, które są wystawione na naszej stronie, znajdują się w naszym magazynie i są dostępne "od ręki". Nie handlujemy "wirtualnym sprzętem".

Proces przygotowania urządzeń:

Wszystkie sprzedawane przez nas urządzenia przechodzą proces weryfikacji i jeśli tego wymagają, ich podzespoły są regenerowane lub wymieniane. Na koniec każde urządzenie przechodzi testy, podczas których sprawdzane jest poprawne działanie jego wszystkich funkcji. Dla nas "sprzęt rekondycjonowany" to taki, którego żywotność niewiele odbiega od nowego, jednocześnie mamy świadomość, że używane urządzenie nigdy już nie będzie nowe, dlatego też unikamy określeń „jak nowe”, „jak z fabryki”, itp., chyba że rzeczywiście jest to urządzenie nieużywane.

Wycena urządzeń:

Przy ustalaniu ceny uwzględniamy stan techniczny i wizualny urządzenia, jego rok produkcji, ilość przepracowanych godzin, posiadane wyposażenie, zakres i koszt przeprowadzonej naprawy, cenę zakupu oraz aktualną cenę rynkową.

Podane ceny w złotych polskich (PLN) oraz Euro nie stanowią wiążącej oferty sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego i wykorzystywane są wyłącznie do celów informacyjnych. Zastrzegamy sobie prawo zmiany tych cen. W celu otrzymania oferty prosimy o kontakt z działem sprzedaży. Ceny podane na naszej stronie zawierają podatek VAT w ustawowej wysokości.

Ceny Euro zależne są od kursu i aktualizują się codziennie od poniedziałku do piątku zgodnie ze średnim kursem NBP. Wiążącą ceną tych produktów jest cena po kursie Euro z dnia złożenia zamówienia.

W przypadku eksportu towaru do Unii Europejskiej nie jest naliczany podatek VAT. Warunkiem sprzedaży i wystawienia faktury bez stawki VAT jest posiadanie przez klienta międzynarodowego numeru NIP. Klient powinien jednak uiścić należny podatek w kraju, do którego towar jest wwożony.

Gwarancja:

Na każdy zakupiony sprzęt udzielamy 3 miesiące gwarancji z wyłączeniem mikroskopów operacyjnych oraz kolposkopów, na które udzielamy 6 miesięcy gwarancji. Czas ten umożliwia sprawdzenie i przetestowanie zakupionego u nas towaru. Dłuższej gwarancji nie udzielamy, gdyż ze względu na duży asortyment nie prowadzimy serwisu, a także dlatego, że nasza marża tego nie uwzględnia. W efekcie otrzymują Państwo urządzenie pełnosprawne, a jednocześnie w atrakcyjnej cenie. To, że nie prowadzimy pogwarancyjnych usług serwisowych nie oznacza, że pozostawiamy klienta samego. Współpracujemy z różnymi serwisami sprzętu medycznego i zawsze po upływie gwarancji służymy pomocą i radą.

Formy płatności:

  • Urządzenia wysyłamy i dostarczamy po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe. Klient dokonuje wpłaty z góry na podstawie faktury proforma lub faktury końcowej.
  • Możliwa jest także wpłata zaliczki. Po dokonaniu jej wpłaty i tylko wtedy towar zostaje zarezerwowany dla klienta. Wysokość zaliczki ustalana jest indywidualnie i zależy ona od rodzaju zamówionego urządzenia i jego wartości. Zaliczka jest ważna przez 30 dni od dnia wystawienia faktury zaliczkowej. Jeżeli nie dojdzie do transakcji w tym terminie, zaliczka przepada na rzecz naszej firmy.
    Pozostała część kwoty musi zostać rozliczona przelewem przed dostawą.
  • Możliwe jest u nas także finansowanie zakupów za pośrednictwem firmy leasingowej. W tej sprawie prosimy o kontakt z działem sprzedaży. Pomożemy Państwu w doborze odpowiedniej i najkorzystniejszej oferty leasingowej.



Wysyłka i dostawa:

Przesyłki nadawane są w ciągu 3 dni kurierem w dni robocze od wpłynięcia pieniędzy na konto.

Urządzenia delikatne, większych rozmiarów i o dużej wartości dostarczamy osobiście własnym transportem ze względu na duże ryzyko uszkodzenia przez spedycję.

Dostawa zagraniczna w obrębie Unii Europejskiej odbywa się w dużej mierze za pomocą firm spedycyjnych, ale również naszym własnym transportem.

Nasza firma dostarcza również towary poza Unię Europejską. Jesteśmy w stanie dostarczyć towar praktycznie w każdy zakątek świata.

Wszystkie nasze towary są profesjonalnie zapakowane i ubezpieczone do wysyłki. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka zdjęć z procesu pakowania:

Pakowanie mikroskopu operacyjnego Leica M525 do wysyłki zagranicznej:


Pakowanie mikroskopu operacyjnego Leica M500N do wysyłki zagranicznej:


Pakowanie mikroskopów operacyjnych: Leica M520 i Zeiss OPMI Pro Magis do wysyłki zagranicznej do USA:



Zapakowany mikroskop operacyjny Zeiss OPMI 99 do wysyłki krajowej:


Zapakowany kolposkop Zeiss KSK150FC do wysyłki zagranicznej:


Zapakowana szyna rehabilitacyjna Kinetec Spectra do wysyłki krajowej:





Z poważaniem,
Mariusz Bielecki